Freitag, 12. Januar 2024

432Hz Crystal Sound Bowl - Healing Heart Chakra Activation


My Free Heart Awakening Series: https://bit.ly/heartawakening-lm Embark on a transformative sound journey with the beautiful frequency of my 432Hz crystal sound bowl tuned to the note F, specifically designed to harmonize with the heart energy center (also known as chakra). I invite you to immerse yourself in the soothing, healing vibrations as I blend the tones of the crystal bowl with vocal harmonies. It is my goal to create a deep meditative and heart-opening activation experience. By focusing on this energy center, you can support yourself to release emotional blockages and foster a sense of inner peace and connectedness. All my love, ~Mei-lan


Meine Free Heart Awakening Serie:
https://bit.ly/heartawakening-lm

Begeben Sie sich auf eine transformative Klangreise mit der wunderschönen Frequenz meiner 432Hz-Kristallklangschale, die auf den Ton F gestimmt ist und speziell für die Harmonisierung mit dem Herzenergiezentrum (auch Chakra genannt) entwickelt wurde.

Ich lade Sie ein, in die beruhigenden, heilenden Schwingungen einzutauchen, während ich die Töne der Kristallschale mit Gesangsharmonien vermische. Mein Ziel ist es, eine tiefe meditative und herzöffnende Aktivierungserfahrung zu schaffen.

Indem du dich auf dieses Energiezentrum konzentrierst, kannst du dich dabei unterstützen, emotionale Blockaden zu lösen und ein Gefühl von innerem Frieden und Verbundenheit zu fördern.

Mit all meiner Liebe,
~Mei-lan